Spa

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2017-01-30 » 07:39:07
I helgen var jag på spa i Tranås. Har aldrig tidigare varit i Tranås eller på spa. Men detta var riktigt bra, var lite rädd att jag skulle bli uttråkad av spa. Bara ligga och inte göra något alls är inte min grej, men här fanns många alternativ. Vi gjorde även sparitualen som var spännande och kändes riktigt bra. Så rekommenderar Bahotellet i Tranås för er som vill på spa men intr bara ligga i en pool 🐳
 
 
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!
URL: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes 2017-01-30 / 09:57:59

mysigt med spa


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!