Dissar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2017-02-28 » 16:09:08
Tyvärr, men dissar dessa så hårt nu! Jag har gillat Maria Nila, och gör fortfarande med vissa av deras produkter. Som tex deras Colour refresh och så hårinpackningarna. Men dessa schampoon och balsam kan jag inte bara med. Det ska ge volym, bullshit! Det tynger och känns platt. Jag har aldrig haft så tungt hår eller så en känsla av orent. Inte ens direkt efter dusch känns det helt rent. Känns bara som att det aldrig blir rent av det. Första dagen känns håret flottigt längst in och andra dagen känns det som att man stoppat in huvudet i en fritös. Nej fy, detta passade inte alls mitt hår. Har använt det i över 3 månader nu, det blir inte bättre. Det kanske är skonsamt mot håret, men ser varker ser eller känns bra tyvärr 😕 Så tråkigt. Jag som gillar Maria Nila annars 🌱
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!