.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-06-01 » 20:40:24
Idag var sista fysiska dagen i skolan. Nu är det bara att plöja på med tentan. Den ska in om en vecka sen är det en sommar blandat med jobb och ledighet som väntar. Fan kommer sakna mina fina klasskompisar! Men så som jag längtat efter sommar, vem har inte? Blev även en shoppingrunda innebärande kattsaker. Kattsand, mat, foderskålar mm. Och så en stunt tillsammans med min allra bästa och finaste vän. Älskade Evelina, hur skulle jag på riktigt klara mig utan den människan?
 
 
Postat av: Matilda Berlin
URL: http://matildaberlin.blogg.se/ 2016-06-01 / 21:26:35

Vilken fin bild! Och vilket chokladcrave du precis gav mig ;) Hoppas du har ej jättefin kväll! Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!