Mitt mellan två kurser

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-12-02 » 18:39:10
Tentan är inlämnad och jag har verkligen inte gått på högsta betyg denna gång. Har knappt vetat vad jag ska skriva. Denna gång känner jag att jag kan ämnet bra men inte har en aning om vad det är examinatorn vill ha. Vi skulle alltså få in mycket i ett litet utrymme. En redig utmaning för mig som vill skriva mycket och formulera och reflektera. Vilker det inte fanns intresse för alls i denna tenta. Så kände att denna gång går jag för att bara klara detta, Lämna in något som kan bli godkänt i alla fall, men inte nöjd. Skulle velat ha fyra sidor till att skriva ner på.... Men det ska läras det med, att begränsa sig.
 
Denna helg tror jag kommer bli bra. Ikväll kommer Matilda hit. Blir lite mat och soffhäng. Imorgon blir det lite julklappsshopping och på kvällen middag med mormor och morfar. På söndag är det advent, vilket innebär adventsfika med Evelina :)
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!