Dissar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-08-19 » 14:49:46
Testade en hårinpackning som jag aldrig tidigare testat. Blev inte någon större lycka. Av en hårinpackning vill jag att håret ska kännas lättare, renare, fräschare, hälsosammare och mer lättutrett. Vilket denna inte alls lyckades med. Ingen av dessa punkter uppfylldes. Produkten är från Grazette xl classic och är en frisörprodukt (!?!?!?!). Tackar vet jag Maria Nilas produkter 👌🏽 Men kan ju vara så att mitt hår inte ville ta åt sig av denna produkt, att det inte var någon bra kombo. Så kanske bara är mitt hår. Men jag har iaf aldrig tidigare testat en hårinpackning som inte ger något, och då har jag ju testat billiga för typ 29kr på ÖB som ger mer märkbart resultat 😂
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!