.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-11-04 » 17:13:48
Åker hemifrån halv åtta på morgonen och kommer hem halv åtta på kvällen. Känns sådär. Men denna vecka är det fulla dagar studier i Linköping. Då blir det så. Men inte nog med att det är så långa intensiva dagar så har jag ju dragit på mig en förkylning. Kände på höger övre käke att det värkte så in i Norden. Trodde att nej nu är det en tand som har ruttnat och håller på att lossna. Så bestämde mig för att imorgon ringer jag tandläkaren för detta är helt olidligt. Så berättar Sofia att när man är förkyld och det satt sig på bihålorna så kan det värka så mycket i käken. What tänkte jag, aldrig hört! Googlar och jo mycket riktigt. Det är inte i någon speciell tand utan hela övre höger sida av käken. Och detta pga bihålorna.... hade inte den blekaste om detta. Aldrig hört. Jag som trodde jag hade tandlossning och skulle ringa tandläkaren för sån jävla värk är det xD haha! Varför alltid så extrem förkylning? Förra gången halsfluss liksom x( Låt mig vara normalt förkyld om jag ni ska vara förkyld ;)
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!