Virus i kroppen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-05-07 » 09:04:54
Har gått och dragit på mig något jäkla virus. Började med att jag kände mig trött och frös. Sedan kom fan det värsta, jag fick ont i varenda liten led i kroppen. Lederna ömmade och värkte så jävla mycket att jag grät när jag gick för att det gjorde så ont i benen. Sen blev jag yr och kände mig totalt borta och så till sist kom halsonten. Så antagligen är det något förkylningsvirus av konstig form. För detta har jag då aldrig varit med om förr. Har levt på vattenmelon och vindruvor, det är det enda som jag fått i mig. Matlusten har varit på noll och illamåendet på max så inte så konstigt att jag inte får i sig så mycket då ;) Men igår kväll vände det lite då jag åt pyttelite mat och kladdkaka. Min underbara pojkvän han kan han. Kommer hem med massa gott och ställer sig och lagar kladdkaka till sin sjukling, hur fin?
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!