Elektronikens under

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-01-27 » 22:59:52
Sitter och lär mig min nya dator, satan vad datorer är tråkigt...
Denna gång blev det återigen en HP fast 13,5tum av den enkla anledningen att jag behöver en smidig dator som inte väger mycket. Måste ha det nu när jag pluggar. Förresten trodde jag att det var så att större dator betydde högre pris. Men det fick jag lära mig att så inte var fallet nu. Tydligen är dessa dyrare än 15tum, för mig var det skumt men 15tum är tydligen mer attraktivare än dessa så thats why. Aja spelar roll förresten. Vet inte varför jag ens tog med detta men men ;)
Annars använder jag knappt datorn. Så det är spännande detta, oteknisk som jag är.
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!