Ännu en inlämning

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-08-30 » 12:36:12
Ännu en uppgift inlämnad! Yeeeah! Nu är det bara kvar att läsa 7 kapitel i en bok tills imorgon. Hårt studentliv resulterar förhoppningsvist i ett rikt arbetsliv ;) Ikväll ska det lyxas lite. Svärmor har fyllt år, så då blir det kräftskiva. Fint avslut på denn helg. Men helgen har faktiskt inte bara bestått av plugg. Jag har haft turen att få umgås med min allra finaste. Min klippa, mitt livsljus och min bästa vän. Evelina Back, vad fan skulle jag göra utan dig? Jag menar det. Vad skulle jag vara utan dig?
 
 
Gillar att sitta på golvet när jag pluggar. Tänder ljus och sveper kaffe.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!