Sverige, vi skämmer ut oss

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-09-11 » 23:21:43
All denna rasism. Jag får så ont. Ont i hjärna, själ, mage och hjärta. Hela jag skriker av smärta. Varför är vi så elaka mot varandra? Varför straffades jag att födas människa? Jag skäms! Fattar ni? Förstår ni verkligen vad vi gör mot varandra? Enligt mig är rasism ett brott, ja säg emot bäst ni vill men enligt mig är det ett brott. Det strider mot våran demokrati och mot Mänskliga rättigheter. Jag hör folk överallt säga; "Jag är inte rasist MEN..." så spottas det ut rasistiska åsikter. Det där jävla Men:et, behöver du säga men så ÄR du det. Jag river mitt hår medans min själ svartnar. Hur kan man vara så hjärtlös? Rösta rätt på söndag. Rösta med hjärtat.
 
 
Postat av: jent-rex
2014-09-12 / 16:57:16

Rösta med hjärtat, rösta rött :D


Postat av: jent-rex
2014-09-12 / 16:58:21

Rösta med hjärtat, rösta rött!! :D


Postat av: jent-rex
2014-09-12 / 16:58:41

Rösta med hjärtat, rösta rött :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!