Sen en tid tillbaka

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-09-16 » 18:33:54
Varit en omtumlande helg. Dock får ni inget smarrigt skvaller då jag inte tänker blotta ut mig här. Helgen har inte bara varit skit faktsikt, har ju varit i Linköping! :D Firade fina Johanna som fyllde 20 år! Riktigt jävla bra lördag, bästa på länge. Så har det ju varit val vilket ingen missat. Visst är jag glad över att det blev rött, men att SD fick så mycket når mitt illamående. Att säga att jag skäms är en underdrift. Jag har inga ord på det. Nu ska det bildas ny regering. Nej fan jag pallar inte ens skriva om detta... Jag hoppas bara så innerligt att ni som röstat SD kan stå för det och kunna se era barn i ögonen sen när även ni inser vart detta leder.
 
Annars så pluggar jag. Just nu en kurs med den fetaste jävla boken som är skriven på engelska. Jag fattar inte ens engelska :S Så just nu blev det lite extra tufft. Tack jag behöver ännu lite mer motgång efter denna helg... Antar att det är karman som tar ut sin rätt för mina synder? ;)
 
Sen så är jag grymt inne på att pierca mig ingen! Japp nu igen.
Mycket snack/vilja och liten verkstad jo jag vet.
 
 
Postat av: Emelie
2014-09-16 / 19:45:38

Dooo it! Du kommer vara fett snygg i det :)

Svar: Jag är sååååå nervös alltså xD
Felicia Ericsson


Postat av: Emelie
2014-09-19 / 16:54:38

Haha! Ja, du såg ju hur nervös jag var när jag tog min. Fast, det gjorde inte så ooont :D Så goo for it! Kan komma å hålla din hand xD haha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!