30 sep 2014

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-09-30 » 18:48:41
Händelserik dag må jag säga!
 
Började med att åka till skolan för att få reda på betyget på första kursent tenta. Klarade den så här har ni en glad tjej! Sen besöka min blivande praktikplats. Snabbfika hemma hos Samar där jag fick testa turkiskt kaffe för första gången. På vägen till Elgiganten blev vi påkörda från sidan av en tant i stor fin bil. Hon försökte tränga sig i en enfilig väg så både hennes och våran bil blev uppskrapade. Duktig tant.. Nu ska jag sätta mig och läsa några sidor engelsk text inför morgondagens seminarium.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!