PW & Plugg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-11-11 » 14:06:23
Direkt efter frukosten tog jag mig tid till att ut och gå en långpromenad med ljudbok i öronen. Riktigt avkopplande och behövande. Skolan äter upp mig, fast ärligt talat är denna kurs så mycket bättre än den tidigare. Den tidigare var hemsk, på riktigt! Denna är bara tråkig. Men att komma ut och gå igen var så jäkla skönt. Har inte gjort det sen jag började skolan mer än kanske 2-3 gånger. Och förut var det 2-3 gånger i veckan... Fast egentligen så är det ju lite så att det faktiskt handlar om att ta sig tid, inte att det inte finns tiden. För man tar sig tid och skapar den själv. Jag har prioriterat att soffslappa och träffa polare nu istället för att träna. Allt handlar om prioritera. Just nu prioriterar jag att plugga resten av dagen just för att jag inte fattar ett skit av ca 5 olika begrepp vi ska kunna redan nu. Heja heja!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!