Nipaxon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-05-05 » 17:09:00
Var på apoteket för att köpa hostmedicin. Ville så innerligt ha Quilla Simplex! Den smakar fantastiskt, om man dyrkar lakris. Meeeen den är ej för torr rethosta utan för slemhosta... Uhuuuu! Så köpte en annan som damen på apoteket sa smakade liknande. Så glad och nöjd gick jag därifrån. Väl hemma öppnar jag den och tar mig en hutt! Ojojoj vad min besvikelse var obeskrivlig. Den smakar inte i närheten så gott... Well, man tar det ju inte för att det är gott men ah... Quilla Simplex är ju så fruktansvärt gott! Den är så god så att en gång gick jag och tog mig en snutt varje gång jag var i köket (utan att det var något fel på hostan). Dock blev jag redigt dålig i magen men fattade inte att det var den tills jag såg texten "orallösande medel" ;) Äsch, det var värt det!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!