Från botten till toppen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-05-19 » 22:21:33
Väldigt dåligt bloggande nu de senaste dagarna, men jag lovar jag lever! Har gått från botten till toppen kan man väl säga. Har gått med huvudvärk från tisdag till fredag. Första dagarna var det bara huvudvärk men på torsdagen mådde jag illa och var tvungen att sätta mig med jämna mellanrum för att inte svimma. Med det gick över mot eftermiddagen och endast huvudvärk kvarstod. Så på fredagen vaknade jag sån sjuk huvudvärk, illamående och jävligt yr. Kollade mig i spegeln och trodde att jag glodde på ett spöke! Så blek! Kunde inte gå mer än några meter innan jag var tvungen att sitta/ligga så fick ha en stol i varje rum och sitta på stol medans jag fixade frulle. Innan frukosten torrspydde jag några gången och efter att ha fått i mig frukost och sedan gick från vardagsrummen till köket började jag se konstigt och illamåendet tog över och så spydde jag upp allt, verkligen allt! Härligt! Så låg heeela dagen. Men funderade lite på vad det kunde va och kom fram till att kanske är det järnbrist? Hade ju mens så. Ringde mamma så hon köpte Blutsaft (tokäckligt!). Drack det och på lördagen så kändes det mycket bättre! :D Hade lite värk men illamåendet var borta! Kändes som att jag kunde flyga.
Så på lördagen åkte jag och mamma till Norrköping för att kolla på Hanna när hon sprang något lopp med massa hinder. Väldigt kul och fint väder! Sen på kvällen sprang jag och mamma spåret. Så skumt, ena dagen liggande med dödslängtan och den andra med ett mående som en påsatt fågel :D Så ja lite så har det varit för mig. Har varit ute i det fina vädret denna helg (: Fick även reda på idag att jag klarat kursen i Engelska B så det är en jäkla lättnad. Whihooow!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!