Eurovision - Conchita Wurst

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-05-09 » 11:33:11
Är inte den typen som följer sångtävlingar så hårt. Visste inte ens att finalen i Eurovision var imorgon. Visste inte ens att det höll på. Så igår när jag och morfar satt i bilen och lyssnade på radion så säger radioprataren först "Och här kommer ett av kvällens bidrag i Eurovision, Österrike" Så lyssnade på låten och jävlar så bra den var! Jävligt bra! Så jag sa till morfar att det var kul att det var en riktigt bra låt med i denna typ av sammanhang. När låten är slut säger radioprataren "Då har vi hört Conchita Wurst sjunga Rise like a phoenix. Conchita är en transvestit klädd som en kvinna med skägg" Och bara där kände jag att detta tilltalade mig. Älskar människor som vågar och som gör grymma saker! Radioprataren förtsätter "... Ryssland har gjort allt för att detta bidrag ska stängas av eller inte sändas. Dom har samlat in protestlistor. Bla bla bla." Då började jag bara älska denna låt ännu mer. Så ja, igår kollade jag på Eurovison när hon var med och kvalade till finalen som sänds på lördag. Hon gick vidare och jag antar att jag kommer att kolla på lördag. Hejar iaf helt klart på denne (: Låten är grym!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!