Bra dag antar jag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-03-31 » 23:12:54
Vilken seg dag! Måste vara för omställningen av klockan va? Höll knappt på att ta mig ur sängen och hela skoldagen kändes som en enda seg bakfylla. Hängde inte med alls, vilket kanske inte är det bästa en provdag? När jag kom hem och ätit min lunch satt jag i soffan och bara tokslocknade helt utan mening. Så sov jag fram tills att Jennifer hörde av sig. Vi bestämde oss för att ut och gå. Vilket behövdes. Min hjärna piggnade till och jag fick lite ny kraft. Både tack vare vädret och Jennifer (: Efter promenaden tog vi en kopp te hemma hos mig. Vilket vi inte visste då var att denna dag skulle komma och bli ett av det sjukaste mötena denna vecka, eller månad? Kom nämligen en gubbe hit från något brandsläckarebolag och skulle kolla på våran brandsläckare. Och ja jag orkar verkligen itne berätta för det är nog inte alls så kul om man inte var där, haha! Allt blev bara helt fel, missförstått och skumt. Så klev han i en kattspya i källaren när vi letade efter brandsläckaren! Haha! Ah, shit så kul/skumt det blev. Jag och Jennifer garvade så vi låg som fällknivar på köksgolvet slutligen. Bra dag i alla fall antar jag (:
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!