12 km med Evelina

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-03-05 » 15:52:45
Natten har tillbringats med min allra finaste Evelina. Pratat, pratat och pratat. Oj vad vi kan prata! Men Evelina är bra att prata med, hon förstår. Hon dömer inte. Hon är det perfekta ventilationssystemet som alltid har rena filter.
Vi var ute och gick 12km. Ibland när jag går den rundan känns det som en evighet men idag gick det fortare än någonsin. Fina fina människa, du förstår inte själv hur bra du är. Och tur är väl det, då skulle jag inte stå ut med allt ditt skryt som följd ;)
 
 
Postat av: Fröken Back
2014-03-06 / 16:06:12

Hahaha åååh nu är jag alldeles varm i hjärtat! Jag kan inte säga annat än detsamma, du är bra-bättre-bäst i ett liksom! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!