1 mars 2014

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-03-01 » 16:25:30
Planen för denna helg var Södertälje! Nu blev det inte så, så tänkte "Aja fan vad synd men shit så skönt med slapp och passa på att träffa Ewe"! Men tji fick jag. Fick reda på igår kväll att min moster med familj kommer ner idag!!! Idag!! När dom kommer ner från norrland så är det fullt ös. Och man ses ju inte så ofta så man får ju passa på.
 
Jag och Hanna hade bestämt förra fredagen att ses igår eftersom att det inte blev av förra fredagen så på så sätt var det ju skönt att slippa Södertälje igår på dagen. Då hade jag somnat hemma hos henne i soffan. Satt hemma hos henne till klockan 3 på natten. Endast snackande, inte tv eller alkohol. Bara hederligt prat om livet.
 
Idag fick jag även tid till att klippa håret, vilket jag behövt i...hmm... en månad? Så nu bär det av ut till mormor och morfar där moster med familj väntar. Det blir mat och umgås. Hoppas att ni andra har det toppen och tar vara på helgen, ha det bäst!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!