Utomhus tack

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-06-03 » 12:35:18
Två dagar i rad då jag hållt mig utomhus. Fy så skönt det är att det varit fint väder så man kunnat vara ute. Sitter ju inte inne om det är väder för att vara ute, det kan tjockisar hållas med själva ;D Nej nu gick jag på för hårt! I söndags var det hästar för hela slanten. Mina hästar, hjälpa Ewa med hennes hästar och sen Jennifers hästar. Underbara varelser. Fick även besök av Cassie då hon ville kolla in våra kaninbebissar (: Och igår så höll jag på ute i trädgården hela dagen. Rensa & odla. Lämnade mobilen inne hela dagen, skönt! Ja, lite så ser det ut här. Nu ska jag strax in till stan för att träffa tjejen som jag är kontaktperson till (:
 
 
Postat av: pineapple resort
URL: http://www.pineapple-resort.com 2014-06-03 / 13:53:08

aww va söta! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!