.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-06-14 » 15:02:00
 
Jag e den felande länken
Jag flyger B-femtitvå
Jag e en treackords hora
Jag e hedning kom rädda min själ
Jag e högenergi
Jag e ersättningsbar
Miljonär utan en spänn
Jag e tjuv i mitt eget hem
Jag e ett levande bevis
på en naturkatastrof
Min kropp e en rivningskåk
men jag e bättre än på Östermalm
Jag e ett levande bevis
på allt fel å allt rätt
Jag e en fulltankad HD'
å jag kan aldrig äta mig mätt
Jag behöver en mun till för att kunna andas
ett hjärta till för att inte stanna
Jag behöver en mun till för att kunna andas
för jag har förlorat kriget med mej själv

 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!