Men helvete..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-07-03 » 12:06:18
Fy så dåligt denna dag började...Min katt ligger i mitt knä när jag ska käka frulle. Datorn står på bordet framför mig och jag har en kopp te bredvid. Kattfan håller på att glida ner och när jag ska ta tag i honom vaknar han och blir rädd för fattar ju inte riktigt vad som händer. Så han flyger iväg så allt te rinner över dator och golv. Datorn smäller ner i backen och tangenter flyger. Japp... Skura te och leta tangenter då. Skärmen på datorn är fuckad men det går att se okej. Tangenterna H & O saknas så nu sitter jag och trycker på några pluppar på tangenterna ska sitta, suck... Inte nog med det. Håller ju på att måla våran hall och idag så rann det och rollen hade blivit konstig så den funkade knappt. Nu har jag klagar klart. Ha en bra dag!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!