Plugg med kusinen

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-01-21 » 16:24:01
Var i skolan idag sen hem och plugga. Min kusin Toffe kom över och hjälpte mig, så behövligt! Tusen tack! Jag har väldigt svårt för engelska så all hjälp man kan få är ju till hjälp :D Hade ju en sån bra "egen-lärare" förut, Amanda ;) Hon hjälpte mig mycket men hon bor ju i storstaden nu så är lite svårt över telefon. men hon lär ju inte komma undan ;) Haha! Så Evelina är ju också grym på engelska så hon lär ju även hon få sitta ibland och hjälpa mig! ;)
 
 
Postat av: Elsa
URL: http://www.elsamohras.blogg.se 2014-01-21 / 16:26:26

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3


Postat av: Naru
2014-01-22 / 14:37:09

Hehe, du kommer att klara det fin fint! Vi räcker alla ut en hjälpande hand till dig ;) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!