Min dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-01-14 » 23:04:18
Varit i stallet idag. Jävlar vad jag har burit känns det som, min lilla lilla rygg är trött. Fyllde upp allt foder och bar runt på hö och halm in och ut och dit och dit + mockning (standard). Kände att nej nu tar jag allt så är det gjort. Tror ni inte råttorna varit på säckarna med foder i? Låg säkert 10kg foder på golvet som dom lyckats få ut... Jaja dom måste också leva men det är pengar i sjön. Vilket kalas dom måste haft ;) Så det var ju bara att städa upp och iväg med.
Efter stallet åkte jag upp till Saga för lite temys där även Victoria infann sig (: Saga har en så enormt söt katt, Leif! Han är så charmig och jobbig, plutt!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!