Fortsättning på julklappar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-01-03 » 15:28:23
Jag vet att jag uppdaterar väldigt dåligt just nu. Anledningen är förkylningen.
Har noll ork eller lust.
 
Men kan ju i alla fall köra fortsättning på mina julklappar (:
Dessa helt uuuunderbara tofflor fick jag av världens bästa pojkvän
Det är inte riktigt vanliga tofflor, man ska värma dom i micron! :D Går även i ugnen. I dom finns det påsar innehållande linfrön som håller värmen tillsammans med fleece. Det är ett sånt "mysigt teddy-tyg"! Men inte nog med det. I påsarna finns det lavendel så man luktar ju gott om förrerna :D Hur bra liksom? Dessa går också att tvätta vilket jag tycker är viktigt med tofflor, det samlas bra med baskilusker där ;) Vill man ha kalla fötter så går det också att lägga dem i frysen! Dessa är perfekta för mig. Jag är konstant kall om fötterna. Jag vet inte varför men jag är det. Då menar jag inte lite frusen på kvällen utan heeela tiden och det stör sig Simon på eftersom att när vi går och lägger oss så vill jag gärna värma dom på hans ben ;) Det är inte uppskattat kan jag lova. Jag har hört "Jag är för fan ingen element!!!" ett antal gånger ;)
 
Detta gulligull fick jag av Jennifer
Jennifer Känner mig bra hon. Hon vet vad min passion är, te! Te i all den ära!
Har testat den med Granatäpple och jävlar i havet vad god den är. Jag vill inte att de ska ta slut så jag har lite svårt att öppna dom. Så tekannan, hur fin? ;D I den är det en tesil. Borde kanske ha fotat det men tänkte in så långt. Välkomna på te-bjudning gott folk!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!