En bra dag med Hanna

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-01-24 » 21:12:54

Åkte in till stan idag för att träffa Hanna. Väldigt komiskt det hela. Såg en lapp om att någon ville sälja sina engelskaböcker, just dom jag behövde. Så jag hörde av mig till personen och mötte upp henne på stan. Vem är det då som står där? Jo Hanna, en gammal vän från barnatiden. Fast vi umgicks ju egentligen inte så mycket då. Vilket var synd, vet inte varför. Men vilken ren slump att det var just hon! Vi bestämde i alla fall att vi skulle ses. Så idag satte vi oss på en fik för att käka lunch och där blev vi sittandes kan jag säga. Oj vad vi skrattade och pratade! Vi upptäckte att vi var väldigt lika i väldigt mycket. Vet inte hur länge vi satt där, men flera timmar blev det. Jag glömde helt bort tiden så jag missade bussen hem men snäll som hon är så erbjöd hon sig att skjutsa hem mig. Så hem till henne för att hämta bilen och kika in lyan sen hem till mig och kolla in mitt place! Haha ja verkligen en bra dag må jag säga (:

 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!