Plugg & Kärkek

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-02-21 » 14:06:01
Sitter just nu och pluggar. Har skrivit klart halva uppgiften i onsdags tror jag?  Skrev om Tonårsgraviditet och ska nu skriva om Alkoholkonsumtion hos tonåringar. Skrulle jag skriva detta på svenska hade jag kunnat skriva hur många A4 som hellst men nu på engelska är det mycket svårare, tycker jag! Jag får så svårt att uttrycka mig i det engelska språket och jag är en sån som älskar att uttrycka mig och föra mina åsikter. Så detta blir lite frustrerande men det vikrigaste för min lärarare nu är ju engelska språket och inte innehållet.
 
På bilden nedanför ser ni en liten fin present som jag fick av min underbara pojkvän på Alla hjärtans dag. Fick även rosor som var väldigt fina men denna är ju något man kan spara (: Som ni ser är det en äkta Orkidé i så tänke att när den vissnat så sätter jag i ett ljus där.
"Falling in love is easy.
But staying in love is something very special!"
 
Ah det är det verkligen, detta är ju vårat 6 år tillsammans
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!