17 feb 2014

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-02-17 » 16:33:35
Nu har jag också lov! Hade lektion idag av någon anledning, vi gjorde inte ett skit men. Så nu är jag i alla fall ledig resten av veckan. Men det betyder ju inte att jag inte har något att plugga. Boken ska göras men det är inget direkt datum men skönt att få det gjort och sen är det lite annats som ska skrivas. Efter skolan så skjutsade jag mormor och morfar och sen satte jag mig med en kopp te och boken.
 
Postat av: Lotta
URL: http://olesenstjej.blogg.se 2014-02-17 / 21:06:59

Sv. Tack så jättemycket! Så himla glad jag blir :D Jag tycker själv jättemycket om håret nu, känns mycket fräschare och finare =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!