Ännu ett högskoleprov avklarat

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-04-06 » 10:55:34
Igår skrev jag högskoleprovet för andra gången. Lika bra att skriva det två gånger. Kan ju alltid bli bättre om man har tur (: Men det kändes okej. Synd bara att det var just en svenskadel som togs bort, men så är det. När det väl var klart så var jag så sinnes jäkla trött. Kom hem och slocknade i soffan. Men hann inte sova någon längre stund förän Pia m. familj kom över på fika. Trevligt! Sen gick jag och la mig vid 21.30 tror jag, oj så slut i hjärnan jag var! Men vem är inte den efter fleeeera timmars prov? Men nu är det gjort iaf (: Tror det var 88.000 som skrev provet igår. Är inte säker på siffran men det var vad jag hödre, riktigt många i så fall ;D
 
Postat av: amanda
URL: http://amandamj.blogg.se 2014-04-06 / 20:35:51

sv: Ja det där är riktigt vidrigt alltså haha!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!