Hissar & Dissar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2013-09-03 » 14:30:50
Kom precis hem från en PW på 7km så ska laga lite käk nu.
Men först så tänkte jag köra en Hissa&Dissar.
 
Dagen hiss blir alla de stretchbyxor som kommit senaste halvåret. Det är ju fantastiskt! Jag som inte alls gillar strama och stela jeans kan nu använda snygga brallor. Fanns tidigare endast på +avdelningar och ofta så var dom fula... Men nu så är hela H&M, Gina Tricot osv fullt med snygga stretchiga byxor :D Helt klart värt att hissa!
Alla de på bilden är från H&M
Dagens diss blir stövlar som går upp över knäna. Jag tycker att det är så groteskt fult. Inte ens på kändisar med snygg klädstil när de är stylade eller på en modell på en catwalk. Nej fy, inte min smak. Ska jag vara ärlig så ser det enbart slampigt ut i mina ögon.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!