Nya jackan

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-10-28 » 16:30:28
Blev inte alls länge i stan eftersom att ena saken blev inställt och mötet med min studievägledare gick väldigt smidigt och snabbt. Så kom hem tidigt och hann med är ut och gå. Blev en runda på nästan 1 mil, invigde även min nya jacka som ni ser nedan på bilden.
Väldigt dåliga bilder men det började regna precis så blev bara dessa!
 
Postat av: Sabina
URL: http://blogg.improveme.se/bina 2013-10-28 / 21:22:18

Bara kul att jag kan hjälpa! Labbarna vi nyss haft har mest varit att vi varit ute och kollat på träd, svamp och fåglar, men detta var enbart i ekologidelen i fritidspedagogikskursen 2. Inlämningarna har skett i slutet av varje delkurs och det varierar på hur många sidor det ska vara, ibland 3 ibland åtta. Men jättesvåra är de inte. Jag har för mig att under sista terminen så har man en c-uppsats eller något sådant som ska skrivas. Jag är inne på tredje terminen och vi har bara haft 2 tentor/prov. Det är bara kul att du frågar! Jag tycker att utbildningen är sjukt skoj! Finns nog inte så många tillfällen då jag ångrat valet, kanske när det varit mycket plugg! Men annars riktigt kul!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!