Av med skiten

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-10-17 » 15:32:00
Min ena halva till lugg eller vad man ska kalla det var så jäkla frissig och fnasig så jag klippte av det med kökssaxen. Anledningen till det är att jag alltid sover på samma sida så håret där ligger och gnuggas mellan huvudet och kudden. Det har gått av och blivit hårt frissigt. Fick nog så klippte av det och självklart på andra sidan också så det blir någorlunda likadant.
Ni ser ju skillnaden på de två sidorna här på bilderna.
Postat av: Jeannaz
URL: http://jeannaz.com 2013-10-17 / 19:08:18

Ahh jag behover ocksa radda mitt har!! Men imorgon ska jag till stans basta och lyxigaste frisor


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!