21 okt 2013

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-10-21 » 23:18:23
Kom nyss hem från Sabina, kände mig trött och seg men när jag kom hem så hade huvudet piggnat till. Antagligen av bilturen hem. Har idag varit i stallet och pysslat så har jag och morfar gjort rent hos kaninerna. Självklart kollade vi även på lottningen! Portugal blev det vi får möta alltså... Fan.... Men men det är så det är, kan ju säga att jag är väldigt sugen på att gå på hemmamatchen ;) På kvällen åkte jag ju som sagt upp till Sabina för att dricka te, snacka skit & glo på tv (:
Älskar min mormors mat! Godaste spenatstuvningen :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!