Fotbad & Fågeltuttar

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2013-11-11 » 15:48:24
Fortsatte på mitt lilla hemmaspa. Efter gårdagen så är fötterna lite ömma så bestämde mig för att ta hand om dom lite vilket man nästan aldrig gör mer än att fila och måla. Så nu körde jag på fullt ut. Oj så skönt det var! Satt med en kopp te och njöt (:
 
Fågeltuttat:
Jo för första gången i mitt liv så åt jag andbröst idag. Lindade i bacon med någon god sås. Smakade oerhört vildt vilket kanske inte är så konstigt. Dessa var iaf skjutna och tillagade ca 1mil härifrån, lite skönt att veta är det ju. Men det är inget som jag kommer bli sugen på eller köpa själv. Så speciellt var det ju inte men absolut inte äckligt (:
 
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf
URL: http://beattriicee.blogg.se 2013-11-11 / 20:56:28

Sv: Jaaa! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!