Celsius

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-05-12 » 14:19:53
Ingen har väl missat mirakel-drycken Celsius? Fast är det ett mirakel..? Jag, skeptikern själv har köpt en. Tänk att "varför inte testa en?". Jag tror inte alls på att den är så jävla bra och att den bränner massa extra! Men nu ska jag dricka upp denna så får vi se om jag blir som en Duracellkanin ;) Ska ut på långpromenad med Jennifer! Kul att testa på iaf. Jag hoppas ju självklart att den funkar :D Men jag undrar om ni provat? Vad tycker ni? :D Är så nyfiken!
 
Postat av: Areyanna
URL: http://areeyanna.blogg.se 2013-05-14 / 15:11:55

Hej! Jag tycker om celcius jag tycker att jag märker skillnad =) Och colan är så god! Tänk om den fanns med körsbär med! Så gott! Super bra alternativ till vanlig cola och som preworkout! Ha en fin dag!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!