20 maj 2013

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-05-21 » 11:21:53
Igår var sista gången jag träffade Evelina innan hon drar. Så nu blir det en hel sommar utan min fina. Kommer sakna henne utav bara fan men det finns ju mobiler ;) Och eftersom att hon inte är hemma på min födelsedag på torsdag så fick jag present igår! jag fick te :D Den bruden känner mig ;) Körsbär är ju favoriten och det andra var ett vitt te som jag aldrig testat innan.
För ett tag sen släpade jag och mamma hem lite skrot från skogen. Bland annat tre zinkhinkar. Nu har jag borstat, målat dom och planterat i dom. Jag blev nöjd. Kul med något man gjort själv (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!