Underbara frukost & nagellack

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-07 » 12:08:42
Bästa måltiden under dagen!
Idag blev det yoghurt med varma jordgubbar, te och knäcke med falukorv.
Har ni något nagenllack som är speciellt för era tår? Haha det kanske man inte brukar? xD Jag vet inte, men jag har det. Det är det nagellack med den allra finaste förpackningen! Fick det av Ewe julen 2011. Använder det endast till tånaglarna. Inte för att jag inte vill ha det på fingrarna, det är bara det att det är den absolut mest perfekta tånagel-färgen xD Haha! Men nu igår så hade jag det för första gången på fingrarna. Och det är så fint där med. Ah, tack Ewe för ett perfekt nagellack ;) Inte för att denna text får er läsare att bli klokare på något sätt men såna texter kanske också behövs. Fast när blir man klokare av att läsa min blogg liksom...? ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!