Nya hjärtan

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2013-03-13 » 23:05:04
Igår hände något historiskt! Jag höll i min hand mina så efterlängtade nya solglasögon. Röda, hjärtformade och helt flippade :D Min underbara älskade pojkvän hade beställt dom till mig. Hur skulle jag klara mig utan den karln? ;) Nu när det kommer in ett par nya till samligen så åker två par ut. Jag har inte använt dom på väldigt många år. De paret längst till höger köpte jag under år2000 när jag ville vara som Anastacia xD Haha! Men eftersom att två par åker och endast ett par in så borde jag ju få köpa ännu ett par? (A) Ah så blir det!
Postat av: Fröken Back
2013-03-14 / 23:42:28

Hahaha jag tror att jag älskar när du vill se ut som Anastacia XD <3

Svar: Hahaha, jag var verkligen cool en gång i tiden ;D <3
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!