Frulle & Gårdagens inköp

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-20 » 12:54:57
Började dagen men en underbar frukost bestående av:
Jordgubbar & Kvarg, Mambojambo-te, Knäcke med Salami, Kokt Ägg med Örtsalt.
Gårdagens inköp:
 
Från: BIKBOK
Från: H&M
Tre stycken överdelar alltså. Var ju inte riktigt vad jag hade tänkt men ;) Haha! Tyckte inte att det fanns så mycket som föll mig i smaken. Dock så hann vi inte med New Yorker vilket både jag och Cissi tyckte var skit surt. Där hade jag nog kunnat hittat en hel del. Det som stod på listan var: väst, en speciell sportbh, peplum top, solbrillor, byxor & skor. Så endast en av de sakerna hittade jag. Bra det iaf :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!