Dålig dag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-25 » 11:58:55
Idag är en skitdag. En riktig jävla tvättäkta skitdag.
Somnade strax före 05.00 i natt och sen har det bara fortsatt att gå neråt.
Min bästa Evelina är här idag och ni har ingen som hellst anledning att veta varför. Det är personligt och idag finns jag för att stötta henne. Och på eftermiddagen har vi tid hos veterinären för att avlina våran katt Sam. Så ja idag är ingen munter dag. Men nu har ni koll på läget och detta blir enda inlägget för dagen.
Postat av: Fröken Back
2013-03-25 / 23:01:01

Som jag sa förut, ska jag dela en skitdag med någon, ska det vara med dig! Haha. Tack för att du varit en sån klippa, idag och alla andra dagar. Älskar dig min bästa vän <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!