6 mars 2013

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-06 » 20:12:21
Lagar mat just nu, vilket jag inte kanske är så bra på men man måste ju äta ;) Har träningsvärk efter igår faktiskt, Trodde inte att jag skulle få det eftersom att jag bara gjorde alla övningar halvdant efter att jag sträckte mig x( Blää! Sträckning i insida lår. Haha, klumpigt.
Idag så var jag inne i stan och träffade hon som jag är kontaktperson till. Jag klippte hennes hår och hon blev riktigt nöjd vilket var kul :D Sen åkte jag och mamma och köpte fröer så vi kan så i landet i vår, roligt :)
 
Postat av: angelica
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se 2013-03-07 / 08:43:15

Sv: tack så jättemycket! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!