Nöjd med dagen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-07-29 » 23:13:09
God kväll på er. Idag har jag äntligen kunnat hämta ut teoriböckerna. Så nu kör vi då! Har även varit i stallet och sen gått en promenad på 7km. Men hade inte riktigt ångan igång så gick inte så fort förän sista 3km. Sen käkade jag och mamma en soppa innehållande broccoli, ost & bacon. Den är så satans god :D Medans jag kollade på Top model så tränade jag lite styrka i magen och efter programet drog vi ut och sprang ett varv i spåret. Gick riktigt bra fast att jag badade i svett ;) Men man känner sig rätt så nöjd när man är så slut att det bara rinner om en. Blev ganska så mycket träning idag, skönt!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!