15 juli 2013

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-07-15 » 22:47:14
Dagen började med att åka till Kolmorden för att gå på terrariet. Inte in på själva djurparken alltså. Vi åkte ett helt gäng med 3 bilar. Så gick runt där och kollade på djuren och sen vidare till Norrköping för lite shopping. Eftersom att det var många olika viljor om vart vi skulle shoppa på delade vi på oss. Jag hamnade på Lager 157 där jag köpte ett par brillor och ett par brallor. Så ja jag är nöjd, var ju i ett köpcentrum igår så (:
När jag kom hem mot kvällen så bar det direkt av till Saga. Hon kom nyss hem från Frankrike så har inte träffat henne på länge, har ju saknat min fin fina vän ♥ Toppen att träffa henne! Hade ju en del att gå igenom nu efter dessa dagar ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!