Smutsiga träningsskor

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-28 » 17:15:56
Som ni ser så är mina träningsskor ganska så skitiga. Dom behövs tvättas. Inte bara för att vara snygga utan för att behålla dom i bra skick. Men nu råkar det vara så att jag ska träna inomhus imorgon tillsammans med mammas fotbollslag. Lugna nu, jag ska inte träna fotboll för det är så inte jag. Men på tisdagar så tränar dom styrka så då kan ju jag vara med och träna :D Perfekt. Men dom tränar ganska hårt så jag lär verkligen inte palla med allt och kommer var död efteråt. Men har legat på latsidan i en vecka nu så det får jag fan ta tag i. Hur som helst så är mina inneskor som jag har värdelösa så jag tar mina utomhusskor (dom på bilden). Ska tvätta av dom nu (: Jag tycker att det är värt att köpa bra träningsskor. Snåla inte och köp några billiga skitskor. Eller ni gör ju som ni vill men enligt mig är det värt att lägga några hundralappar. Jag kan verkligen rekomendera dom jag har! Superbra skor! Dom heter Reebok Traintone viva mid. Det är som kuddar under så man tränar musklerna mer och ett högt skafft som stabiliserar fotleden väldigt bra (:
 
Postat av: elin stridh
URL: http://elincecilia.com/ 2013-01-28 / 17:39:17

dom va lite leriga ja! haha

Svar: Jo vars ;)
Felicia Ericsson


Postat av: elin stridh
URL: http://elincecilia.com/ 2013-01-29 / 14:03:55

haha :D har vita och lika såna dom syns det rätt mkt på ..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!