Samsung Galaxy Ace

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-04 » 21:57:06
Fick hem min nya mobil idag. Var rädd för att jag skulle tycka att den var för stor men den var lagom :D En fin liten svart mobil, passar nog bra. Bara det att jag fick seperationsångest när jag började använda den så jag satte i sim-kortet i min gamla mobil och mådde lite bättre :) Haha! Min pojkvän garvar åt mig, inte snällt. Men gör ett nytt försök imorgon. Ikväll blir det min fosil och jag. Så om ni försöker nå mig imorgon så är det antagligen för att jag håller på och gör något med mobilen. Mobiler är sjukt tråkigt grejer måste jag säga.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!