Pias födelsedag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-11 » 22:32:35
Har slappat i soffan med älskling sen in till bibblan för att låna lite böcker och en dvd. Jag älskar faktiskt biblioteksböcker! Tycker de har en speciell känsla och doft. Sen är det ju miljövänligt att låna istället för att köpa ;) Men men, efter det så åkte jag och mamma och firade Pia som fyller år idag :D Grattis till henne, det var riktigt trevligt! Nu ska jag och mamma kolla på film!
 
Postat av: Areyanna
URL: http://areeyanna.blogg.se 2013-01-12 / 11:47:21

Hej! Vilken söt blogg du har=) Gillar designen=)Jag fick betala rätt mycket för min design=/ Men men jag är nöjd ändå=) Jag älskar med att läsa och biblioteket bodde jag på när jag var yngre, jag tycker hela atmosfären där är speciellt och magisk=) Just nu har jag läst ut mina böcker dock så jag får se till å låna nya nån dag=) SV: Tack! Ja jag kämpar på=) Ha en fortsatt fin lördag! kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!