Namnsdagsbarn

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-14 » 12:13:55
Det är den 14 jan och vet ni vilka som har namnsdag då? Felicia & Felix! Jag har alltså namnsdag. Inget att fira men jag tycker att när det är namnsdag så kan man få känna sig liiite extra speciell (: Synd bara att jag känner mig seg och trögg som fan, känner mig typ inte utvilad. Men om jag orkar så ska jag träna lite så man kanske kommer igång lite och blir piggare mot kvällen (: Ha en toppen dag och grattis till alla andra som heter Felicia eller Felix ♥
 
Postat av: emelie
URL: http://skoflickan.blogg.se 2013-01-14 / 14:36:32

Auw, grattis bby!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!