Igår & Idag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-13 » 19:47:03
Igår:
Igår kväll så var mamma, jag och Simon hos mormor och morfar för att dom ville bjuda på mat eftersom att Simon fyllt år. Så det blev plankstek, jääävligt gott! Drack även en väldigt god champagne som jag kan rekomendera. Ni ser den nedan:
 
Idag:
Idag var jag och mamma hos mormor och morfar och fikade bara eftersom att Ove & Marie var där. Så blev det ju såklart mys med hästarna o kaninerna (:
 
Ett av mina favorithalsband!
Postat av: Naru
2013-01-13 / 23:40:04

Du fick det av mig i julklapp eller hur? <3

Svar: Ja det fick jag :D<3
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!