Gott nytt år!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-01 » 21:08:44
Men se goddag är ni här?
Är ni verkligen kvar?
Det trodde jag aldrig,
men ni har väl inget val.

Men snälla ingen panik här
för jag har aldrig begärt
att ni ska stå ut med
mina skrik o min värld

Varje dag av mitt liv,
varje andetag tar tid.
Jag står aldrig still.
 
 
 
Gott nytt år på er!
Jag hade ett riktigt mysfirande. Jag & Älskling åkte upp till Hoppsan och Johan där även Mamma och Lasse var. Vi åt en sjukt god trerättersmiddag. Hoppsan är helt kanon på att laga mat. Strax före elva åkte jag och Simon hem till mig, tar ju bara 5min. Så hem och fixa vin och gottis. Så vid tolvslaget gick vi ut och kollade på raketerna och skålade med skumpa. Sen låg vi och myste framför tv:n. Helt perfekt nyår. Inte alls sugen på festandet (:
 
Postat av: Lule
URL: http://nattstad.se/lulepettersson 2013-01-01 / 21:29:55

Gott nytt år :D

Svar: Tack detsamma :D
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!