26 jan 2013

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-26 » 20:16:48
Var i Norrköping idag på utställning vilket gick bra. Men eftersom att vi bara var ett stenkast ifrån Ingelsta så passade ju självklart jag och Cissi på att shoppa. Det missar man inte ;) Det blev inte mycket men lite iaf. Ni får se det imorgon när jag orkar fota (: Vi har haft det riktigt kul och nu ligger vi i soffan och halvsover, gick upp kl 06.30. Vi har tänkt kolla på Hypnotisören ikväll för Mamma & Cissi har inte sett den (:
 
Bild på Cissi i bilen bland massa kaniner och grejer, haha!
Just ja, jag testade ju självklart jackan från Gina Tricot som jag lagt upp tidigare. Oerhört snygg men den var inte så som jag tänkt "/ Trodde att den var med "jackig" men det var mer som en åtsittande mjukiströja. Så himla synd för den var verkligen snygg. Och själv så tycker jag att den satt snyggt. Men kände inte riktigt "yes" så den hängde inte med hem, Tror att det är för besvikelsen över att jag trodde något annat. Haha. Men nu i efterhand så kanske jag ångrar mig. Jag vet inte. Åååh, kanske får beställa men vet inte. Haha!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!